Reklamačný poriadok

Ak sa domnievate, že Vám tovar nebol poskytnutý podľa stanovených noriem a cítiť sa nespokojní spoločnosť DONAUCHEM, sro Vám dáva možnosť podať sťažnosť alebo reklamáciu. Sťažnosti a reklamácie sú pre nás motivačný nástroj na zvyšovanie kvality poskytovaných služieb.

 

Reklama

Reklamácia je písomný podnet zmluvného partnera spoločnosti DONAUCHEM sro, súvisiaci so zistením nedostatkov po uzatvorení zmluvy as tým súvisiacim plnením. Reklamačný poriadok spoločnosti DONAUCHEM, sro platný od 1.10.2017 stiahnuť tu


Ako podať reklamáciu? 

Vašu reklamáciu môžete spracovávať prostredníctvom nášho reklamného centra:

Reklamné centrum DONAUCHEM:
E-mail: reklamacie@donauchem.sk

Reklamáciu môžete podávať jej doručenie elektronicky (e-mailom) na naše reklamné centrum alebo písomnú správu na adresu uvedenú na faktúre (na adresu nášho sídla). Reklamáciu je možné napísať aj elektronicky u svojho obchodného zástupcu. Aby sme vedeli vašu reklamáciu absolvovať, prosím, uveďte nám v rámci svojho podania skutočnosti, na základe budeme vedieť správne identifikovať, čo požadujete a akých tovarov alebo služieb sa vaša reklama týka. Preto Vás prosíme o vyplnenie formulárov:

Príloha 1: Reklamačný formulár stiahnuť tu
Príloha 2: Protokol o odbere nasledujúcich súborov stiahnuť sem
Príloha 3: Formulár pre zaevidovanie sťažnosti stiahnuť tu

 

Čo musí obsahovať reklama?

Každá reklama musí obsahovať najmä nasledovne:
  • údaje o zmluvných partneroch: názov, adresa, IČO, kontaktné údaje;
  • predmet reklamy - voči čomu smeruje;
  • popis reklamovaného tovaru (názov výrobku, šarža, množstvo, dátum dodania, číslo dodacieho listu a faktúry);
  • iné informácie súvisiace s reklamou;
  • miesto, čas a spôsob zistenia vady;
  • návrh riešenia reklamácie, napr. výmena tovaru, vystavenie dobropisu a pod;
  • zoznam príloh (kópie všetkých dokladov súvisiacich s dodávkou, ktorá je reklamovaná);
  • miesto a dátum písania reklamácie;
  • meno a podpis osoby jednajúcej v mene zmluvného partnera.

 

Lehoty dôležité pre podanie a vybavenie reklamácie

Reklamácia musí byť podaná, a to pri zistení:
  • zjavnej vady do 24 hodín od dátumu prevzatia tovaru,
  • kvalitatívnej vady tovaru do 10 dní od dátumu prevzatia tovaru.
Vybavovanie reklamy:
  • Do 30 dní dostane zmluvný partner písomný doklad o výslednom spôsobe vybavenia reklamácie.
  • Do 60 dní v prípade potreby ďalšieho odborného posúdenia.
  • Lehota na vybavenie reklamácie môže chrániť iv závislosti od úkonov tretej strany, ktorej súčinnosť je na vybavenie reklamácie nevyhnutná.
 
 
Kontakt
Ing. Tatiana Valiová Manažér kvality, Predstaviteľ IMS
0914 322 518
Poslať e-mail
Tlač produktu/stránky