Reklamačný poriadok
Ak sa domnievate, že Vám tovar nebol poskytnutý podľa stanovených noriem a cítite sa byť nespokojní spoločnosť DONAUCHEM, s.r.o. Vám dáva možnosť podať sťažnosť alebo reklamáciu. Sťažnosti a reklamácie sú pre nás motivačný nástroj na zvyšovanie kvality poskytovaných služieb.
Reklamácia
Reklamácia je písomný podnet zmluvného partnera spoločnosti DONAUCHEM s.r.o., súvisiaci so zistením nedostatkov po uzatvorení zmluvy a s tým súvisiacim plnením. Reklamačný poriadok spoločnosti DONAUCHEM, s.r.o. platný od 1.10.2017
stiahnuť tu
Ako môžem podať reklamáciu?
Vašu reklamáciu môžete spracovať prostredníctvom nášho reklamačného centra:
Reklamačné centrum DONAUCHEM:
E-mail:
reklamacie@donauchem.sk
Reklamáciu môžete podať jej doručením
elektronicky (e-mailom) na naše reklamačné centrum alebo
písomne na adresu uvedenú na faktúre (na adresu nášho sídla). Reklamáciu je možné podať aj elektronicky u svojho obchodného zástupcu. Aby sme vedeli vašu reklamáciu vyriešiť, prosím, uveďte nám v rámci svojho podania skutočnosti, na základe ktorých budeme vedieť riadne identifikovať, čo požadujete a akých tovarov alebo služieb sa vaša reklamácia týka. Preto Vás prosíme o vyplnenie nasledujúcich formulárov:
Príloha 1: Reklamačný formulár
stiahnuť tu
Príloha 2: Protokol o odbere vzoriek
stiahnuť tu
Príloha 3: Formulár pre zaevidovanie sťažnosti
stiahnuť tu
Čo musí reklamácia obsahovať?
Každá reklamácia musí obsahovať najmä nasledovne:
- údaje o zmluvnom partnerovi: názov, adresa, IČO, kontaktné údaje;
- predmet reklamácie - voči čomu smeruje;
- popis reklamovaného tovaru (názov výrobku, šarža, množstvo, dátum dodania, číslo dodacieho listu a faktúry);
- iné informácie súvisiace s reklamáciou;
- miesto, čas a spôsob zistenia vady;
- návrh riešenia reklamácie, napr. výmena tovaru, vystavenie dobropisu a pod;
- zoznam príloh (kópie všetkých dokladov súvisiacich s dodávkou, ktorá je reklamovaná);
- miesto a dátum spísania reklamácie;
- meno a podpis osoby jednajúcej v mene zmluvného partnera.
Lehoty dôležité pre podanie a vybavenie reklamácie
Reklamácia musí byť podaná bezodkladne, a to pri zistení:
- zjavnej vady do 24 hodín od dátumu prevzatia tovaru,
- kvalitatívnej vady tovaru do 10 dní od dátumu prevzatia tovaru.
Vybavovanie reklamácie:
- Do 30 dní dostane zmluvný partner písomný doklad o výslednom spôsobe vybavenia reklamácie.
- Do 60 dní v prípade potreby ďalšieho odborného posúdenia.
- Lehota na vybavenie reklamácie sa môže predĺžiť i v závislosti od úkonov tretej strany, ktorej súčinnosť je na vybavenie reklamácie nevyhnutná.